Skip navigation

Kadang2 rasa hendak puji celcom braoadband, kadang2 rase nk menyumpah kat celcom broadband.

Aku ni dh 1/2 tahun guna celcom broadband. Sebelum ni aku takde rase meluat sangat bila cb aku ni buat hal.

Tapi kali ni  aku dh tak tahan sangat.. kali ni lama sangat buat hal..dah seminggu..!

Biasa nya ade jugak laa  buat hal.. tp X sampai 24 jam akan ok balik.

Aku X fhm laa dgn celcom ni.. tgh upgrade ker ape ?!

Klu upgrade bg laa warning..ini suka2 dia jer nk buat ape..menyusahkan pengguna laaa..!!!

Aku tak tau nk luah kat sape lg..kalau luah kat member aku.. mesti diorg gelak sebab diorg anti celcom broadband dan apa-apa yang jenis broadband laa..

Kay laa.. arap2 cb aku cepat elok 😦

2 Comments

  1. aku pun ade pakai lah jugak…. yg aku hairan tus… mule2 nok pakai bukan main dio orang promok2 yang bagus2 kat aku… tp dah pakai 2 thn… baru aku th celcom tipu pengguna… die nak untung shj……

    • ApaAja
    • Posted Februari 23, 2009 at 4:52 pm
    • Permalink

    itu laa pasal..tp ape bley buat..setakat nie celcom jer yg ade coverage tbaik kat malaysia..
    so tak banyak option laa untuk kite..tp arap2 celcom broadband akan jd lbh baik selepas nie.. amin..


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: